NMK Bergen deltok i hovedprosesjonen på 17.mai

Gratulerer så mye med dagen, takk til alle som møtte opp sammen med oss i toget.

Selv om feiringen ble en våt affære, satte det ingen demper på stemningen. Motorsportklubben spredte som vanlig glede og sprell i hovedprosesjonen, og bidro til en flott markering på nasjonaldagen i sentrum.

 

Dette innlegget ble publisert i Bil, Klubbinfo, Nyheter. Bokmerk permalenken.